صفحه اصلی / استان ها / گیلان / غفلت از همراهی آیت الله بهجت با آرمان های امام، جفا در حق این عالم بزرگوار است
غفلت از همراهی آیت الله بهجت با آرمان های امام، جفا در حق این عالم بزرگوار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

غفلت از همراهی آیت الله بهجت با آرمان های امام، جفا در حق این عالم بزرگوار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مغفول ماندن وجه همراهی آیت‌الله العظمی بهجت با آرمان انقلاب اسلامی و رابطه عاطفی ایشان با بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را جفا در حق این عالم بزرگوار دانست.

آیت‌الله بهجت

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی فقیه عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی(ره) که امروز در مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، حضرت آیت‌الله العظمی بهجت(ره) را دانشمندی بزرگ و عارفی روشن‌ضمیر دانست که فقدانش ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای عالم اسلام و ضایعه‌ای سنگین برای جهان تشیع بود.

وی افزود: آیت‌الله بهجت از برجستگان مراجع تقلید و سرچشمه فیوضات معنوی بی‌ پایان بود که نعمت وجود پربرکت ایشان برای شیفتگان آن فقیه کامل، حلاوت‌بخش و برای عاشقان معنویت و اخلاق، موجب طراوت جان و صفای روح و برای علاقمندان به سلوک عرفانی مایه تذکر و تنبه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان این‌که قلب تابناک و مصفای آیت الله بهجت آینه مشعشع و صیقل یافته وحی الهی بود، تصریح کرد: کلام راهگشای این پارسای پرهیزگار و عارف مخلص الهی راهنمای اندیشه و عمل رهجویان و سالکان الی الله بود.

اشجری، زندگی زاهدانه، عبادات عارفانه و سخنان آگاهی‌بخش آیت الله بهجت را چراغ هدایت اذهان و قلوب عاشقان مکتب علوی دانست و عنوان کرد: آیت‌الله بهجت با مصروف نمودن عمر گرانبهای خود به تبیین مفاهیم قرآنی و کتب روایی، منشا برکات و آثار با ارزشی شد که هیچ‌گاه کلام دلنشین و سخنان زلال وی از خاطره‌ها پاک نمی شود.

وی اضافه کرد: اکنون که آوازه این عالم ربانی و مرجع عالیقدر گیلانی مرزهای کشورها را درنوردیده و از ایشان یک چهره برجسته جهانی ساخته، بر همگان لازم است تا از فرصت سالگرد ارتحال، نهایت بهره را جسته و در تبیین ابعاد سیاسی و اجتماعی شخصیت ایشان که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند علاوه بر بعد عرفانی و فقاهی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.